سیاست خارجی ایران بر حسن همجواری با كشورهای عربی و اسلامی تاكید دارد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا از بیروت، به مناسبت سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسمی امروز سه شنبه در روستای 'نبی شیت' واقع در'بعلبك'در شرق لبنان با حضور 'غضنفر ركن آبادی' سفیر كشورمان و تعدادی از شخصیت های سیاسی، فرهنگی و مردم منطقه برگزار شد.

در این مراسم كه 'ابراهیم موسوی' مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان شركت داشت، سفیر كشورمان طی سخنانی ضمن تبریك فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم لبنان و همه آزادی خواهان جهان گفت: ما مردم لبنان را به وحدت كلمه و همبستگی در برابر تهدیدهای رژیم صهیونیستی فرا می خوانیم.

ركن آبادی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سی و سه سال پیش ادامه داد: از آنجا كه انقلاب اسلامی در دل و جان ملت ها جای گرفته است، توانست، آرمان های به حق مردم ظلم دیده و رنج كشیده جهان را محقق كند.

سفیر كشورمان تصریح كرد: امروز ایران در سایه رهبری حكیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در راستای تحكیم مفاهیم متعالی اسلامی و راه امام خمینی(ره)، همچنان پیش می رود.

ركن آبادی با اشاره به سیاست خارجی ایران در قبال كشورهای جهان ادامه داد: سیاست خارجی ایران بر اساس عزت، حكمت، عدالت، صلح و دوستی و توسعه روابط دو جانبه با همه ملت های عربی و اسلامی قرار دارد.

سفیر كشورمان با اشاره به پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف علمی گفت: ایران به رغم تحریم های علمی و ترور دانشمندان هسته ای همچنان در راستای سازندگی، نوآوری و پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی و فضانوردی پیش می رود.

وی افزود: جمهوری اسلامی آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن دستاوردهای خود به كشورهای اسلامی منطقه نیز اعلام كرده است.

'ابراهیم موسوی' مسئول روابط عمومی حزب الله نیز در سخنانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سی وسه سال پیش گفت: انقلاب اسلامی الگوی منحصر به فرد و یگانه ای است كه از لحاظ رهبری و مردم سرمشق كلیه مسلمانان و مستضعفان جهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیروزی ها و پیشرفت های علمی ایران تأكید كرد: این پیشرفت ها با توكل برخدا و اعتماد به نفس و بدون تكیه بر بیگانان انجام گرفته و اهمیت این پیشرفت ها با توجه به تحریم های غرب علیه ایران، دوچندان می شود.

خاورم*2023**1030**2047**





:: برچسب‌ها: استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: